antheinzuidamerika.reismee.nl

Fijne vooruitzichten!

Ola amigos,

Hier ben ik weer even om kort enkele dingen te melden! Ik heb jullie leuk nieuws en minder leuk nieuws te vertellen. We starten uiteraard met het leuke nieuws. Gisteren hebben we in de surfschool de golven geschilderd op de bovenverdieping, dus nu ziet het lokaal waar we engels geven er nog beter uit. Het minder leuke nieuws is dat onze surfwedstrijd + feestje niet zal kunnen doorgaan aangezien de surfschool de deuren terug sluit voor minimum 1 maand. Heel jammer, maar daar kunnen we helaas niks aan veranderen hoe graag we dat ook zouden willen!

Voor de komende twee weekenden heb ik leuke vooruitzichten. Morgen ga ik samen met Babu en Wilkison naar een surfcompetitie op Praia do Futuro. Zij zullen een VIP-bandje voor mij regelen zodat ik alles van dichtbij kan volgen...leuk toch! Het weekend daarop ga ik een ‘hiking tour' doen in de bergen samen met Ief en Christin (de twee Duitse meisjes) en Rafael, de Braziliaan van ons kot, gaat ook mee. Kijk er al naar uit!

Tot later!

Ps: Ik heb geprobeerd om nog wat foto's om mijn blog te posten, maar dat lukt helaas niet hier in het internetcafé. Jullie zullen dus nog even geduld moeten hebben!

Reacties

Reacties

Trotse zus Merle

Amaaaai Anthe..VIP nog wel! :) Ik ben jaloers! Dat lijkt me wel speciaal om zo'n surfcompetitie van dichtbij te zien! Geniet er maar van want dat zal je in België niet kunnen zien! En de 'hiking tour' lijkt me ook wel leuk..maar zijt toch maar voorzichtig zo in de bergen!
Probeer nog maar zoveel mogelijk te doen nu je nog daar bent! Ik kijk al uit naar je terugkomst en om je verhalen live te horen! ;)
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!