antheinzuidamerika.reismee.nl

Pintar a casa ZiZi, aulas de Handebol & Red Bull Flugtag evento !

Dag vrienden, familie & kennissen

Laughing
,

Ik heb vernomen dat ondertussen ook in België het zonnetje al lekker schijnt! Ik zou zeggen: GENIET ERVAN, jullie hebben er lang op moeten wachten!

Wink

Hieronder een korte update van de voorbije week..

Dinsdag 22/05 heb ik samen met mijnleerlingen van handbal en collega 'Clairton' enkele muren in het gebouw van ZiZi geverfd. Even terug duiken in de tijden van ons comunnity project dus..ik blijf er toch van versteld staan met wat voor verf ze hier de muren schilderen. Het lijkt echt op waterverf, je moet eerst heel veel lagen verven voordat je een verschil begint te merken, maar uiteindelijk wordt de muur wel wit hoor

Tongue out
.

Donderdag 24/05 was het weer een leuke les handbal (ondertussen weer wat meer deelnemers als voordien) en vrijdag 25/05 ben ik weer naar het andere project 'Ponte de Encontro' geweest.

Het weekend zit er ondertussen ook alweer bijna op en daar heb ik weer lekker van genoten. Zaterdag 26/05 ben ik naar het strand geweest. Zon, zee, strand, palmbomenen lekkere kokosnoten, het blijft genieten! Vandaag 27/05 ben ik naar een evenement geweest hier in Fortaleza nl. 3° Red Bull Flugtag event. De Red Bull Flugtag is een evenement waarbij het de bedoeling is met zelfgemaakte vliegtuigen zo ver mogelijk te komen. Het vertoont grote overeenkomsten met te land, ter zee en in de lucht. Het was een groot evenement met veeeeeeeeeeeeel toeschouwers

Laughing
. Aangezien het mijtegen de middagte heet en te druk werd, ben ik dan maar wat rustigere oorden gaan opzoeken en heb ik nog wat genoten van een rustig plekje op het strand met een overheerlijke 'açai' met banaan
Tongue out
.

En zo is er alweer een week voorbij. Nog 1 week te gaan!

Weetje

  • De voorbije week ben ik ook nog op bezoek geweest bij de oma van Babu. Vorige zomer toen ik reeds in Fortaleza was mochten we vaak bij haargaan eten en wat chillen in de hangmat. Momenteel sukkelt ze wat met haar gezondheid, hopelijk geraakt ze er snel weer bovenop! Ze was alleszins heel blij om mij terug te zien en dat was wederzijds!

Ps: de foto's van 18 mei komen er nog aan, maar ik moet nog wachten totdat ik deze doorgemaild krijg, aangezien de foto's niet met mijn fototoestel gemaakt zijn. Idem, voor de foto's van het Red Bull flugtag evenement.

Ziezo, nu ga ik wat 'hangmatten'

Laughing

Até logo!

Reacties

Reacties

Edse

He daar!
Nog maar 1 weekje??? Wat gaat dat supersnel! Kijk al uit naar al je verhalen. Doe nog maar een ganse week volle bak zodat je met veel plezier kan terug kijken op deze heerlijke periode!
Dries, Marie (dries z'n nichtje) en ik zijn vandaag ook aan zee geweest en het was er heerlijk!

Liefs en tot snel!
Ikke x

P.s. Misschien is dit wel m'n laatste berichtje voor je naar huis komt. :-(
P.s.2 hopelijk kan ik nog wat van je leuke verhalen lezen. :-)

t. mimi

Goh 4 maanden ervaring aan de andere kant van de wereld. Ik denk toch dat je daardoor toch super veel hebt bijgeleerd. Dingen die je hier in de toekomst zeker gaat kunnen gebruiken. Van niks iets maken en dat met zoveel enthousiasme. Je aanpassen aan vele onvoorziene braziliaanse en technische moeilijkheden en toch doorgaan dat is pas een goede leerschool. Geniet nog en wentel je nog in de warme braziliaanse sfeer. Groetjes x x x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!