antheinzuidamerika.reismee.nl

Flashback!

Olá Bélgica,

Ja inderdaad, het is ondertussen toch wel een poosje geleden dat ik nog eens iets van mij heb laten horen via mijn blog. Wat is er de voorbije weken zoal gebeurd? Zowel leuke als minder leuke dingen. Over de minder leuke dingen zal ik niet verder uitbreiden aangezien dit niet ter zake doet, want het heeft namelijk niks met mijn stage te maken. Ok, nu wat betreft de leuke dingen: vorig weekend ben ik naar 'pipa' geweest. 'Pipa' is een klein, gezellig en vooral kleurrijk dorpje. Er zijn verschillende stranden zoals 'praia do Pipa', 'praia do Amor', 'praia do Madeiro' en 'Tibau do Sul'. We hebben er een heerlijke, grote wandeling gemaakt langs de verschillende stranden en verder hebben we ook nog een zalig boottochtje gemaakt waar we zeer frequent dolfijnen van dichtbijkonden spotten. Heerlijk was dat!

Laughing

Ondertussen is het verlengen van ons visum ook in orde gebracht, we zijn dus t.e.m. 4 juni legaal in dit land. Wat de surfwedstrijd + party betreft: ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit nog zal kunnen doorgaan aangezien Wilkison 15 mei naar Holland vertrekt voor 2 maanden. Ik hoop dat het toch nog zal kunnen doorgaan, maar je weet nooit hier. Ik hou jullie alleszins op de hoogte! Wat mijn eindwerk betreft: dit is nog steeds in werking, aangezien het wat vertraging heeft opgelopen nu ik geen laptop heb en dus steeds gebruik moet maken van de internetcafe's die niet optimaal zijn. Maar gelukkig is het einde van mijn eindwerk toch stilaan in zicht.

Gisteren zijn we naar de voorstelling van het nieuwe project in zizi geweest nl. ‘clubes juvenis, um GOL para o futuro'. Zowel de ouders als kinderen waren uitgenodigd. Er werd verteld over de werking van het nieuwe project en er werd ook nog een kleine ‘show' gegeven. Nadien kreeg iedereen nog een hapje en een drankje.

Ziezo, tot zover deze update! Mijn excuses als deze update wat als een warboel overkomt, maar mijn hoofd is de laatste tijd ook wat een warboel omwille van enkele omstandigheden.

Liefs,

Anthe

Ps: vanaf 16 mei zal ik normaal gezien terug een laptop hebben dus dan heb ik weer tijd om regelmatig verhalen te schrijven en jullie goed op de hoogte te houden over de gang van zaken

Wink

Reacties

Reacties

mama

Toch heel leuk dat je de moeite doet om een verhaal te plaatsen want ik besef maar al te goed dat dat niet zo evident is in een internetcafé. Hopelijk ontvang je vlug je laptop.
Anthe, blijf voor je zaak gaan en doe vooral verder zoals je bezig was.

papa

anthe,
normaal gezien komt je nieuwe laptop eraan. De papa van Filip zou hem je persoonlijk overhandigen. Dus de logistieke steun is er zodat je normaal vanaf 16 mei terug weer op eigen kracht online kunt werken vanuit je hangmatje op de verblijf !!!! Veel sterkte in alles zodat je de eindsprint van je stage kunt inzetten.
Tot vlug

Moniek Claesen

Nog héél veel succes Anthe in deze eindsprint!!! je doet dat schitterend!X

t. mimi

He he gezellig om weer eens een verhaal te lezen van jou:-) .je laatste 4 weken zijn begonnen. Toch zijn altijd die laatste loodjes de zwaarste. Wij duimen dan ook voor je dat je alles naar je zin kan afwerken. Geniet nog zo veel als kan van brazilie!tot blogs!

Edse

Wat leuk dat we je weer kunnen volgen! :)
Ik hoop voor je dat je nog een paar weken volop kan genieten van Brazilië en de lieve kotgenoten. Laat je maar goed gaan komen weekend! Geniet maar van je surfcompetitie!
Ik duim voor je dat je eindwerk in orde komt en dat je het afgewerkt krijgt!

Amuseer je nog maar!

Liefs,
Ikke x

P.s. Het weer begint hier ook mooier te worden. Je gaat nu nog een dunne jas nodig hebben als je terug komt en geen winterjas! Hahaha! :)

Anthe

Bedankt allemaal voor alweer een heleboel leuke reacties ;) Heb vandaag een nieuw project leren kennen nl. 'Ponte de Encontro' waar ik mij de laatste weken dat ik hier ben nog wat meer in zal verdiepen..dus ook de laatste weken zullen weer voorbij vliegen..zonnige groeten!

mama

Anthe, ik bewonder je enorm om je aanpak. Je geeft nooit op en zoekt nieuwe uitdagingen. Jouw positieve ingesteldheid en je gedrevenheid zorgen ervoor dat je het maximum uit alles haalt.
Jouw verhaal was voor ons weer enorm leuk om te lezen en vooral ook te weten.

Gertha & Jan

Jij bent een echte "HAK" familie trekjes ,altijd bezig en nooit opgeven , doe zo verder en geniet van je verblijf in Braziel .groetjes.

t. mimi

Hallo!Fijn dat je toch nog een nieuwe uitdaging hebt gevonden! Als je terug in hasselt bent wil ik er nog alles van weten(of mss met de nieuwe laptop). Go for it die laatste weken.Ook tijdens je weekend:geniet van je tocht met je duitse vriendinnen en wees vooral voorzichtig:-) :-) !groetjes

Trotse zus Merle

Heyyy Anthe!
Chapeau voor je gedrevenheid en motivatie ondanks sommige omstandigheden! Je hebt daar al vele dingen kunnen verwezenlijken en blijft constant zoeken naar nieuwe projecten en dat is mooi om te lezen. Je bent binnen een paar weken terug in België maar je zal het nooit echt volledig kunnen loslaten! :) Doe zo door zusje..je bent een inspiratie voor velen!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!