antheinzuidamerika.reismee.nl

Drukke maand mei!

Oi gente,

In deze update valt er weer een heleboel te vertellen omtrent onze planning voor de maand mei & ons weekschema dat terug zal veranderen. In mei start er een nieuw project in ZiZi. Er zal vanaf dan elke dinsdag, donderdag en vrijdag les gegeven worden aan 13 t.e.m. 21 jarige. Er zal keuze zijn uit 6 verschillende sporten nl. voetbal, handbal, volleybal, gevechtsporten, fitness en als laatste zal er ook nog schaken gegeven worden. Voor elk sport is er een aparte lesgever (stagiair). Ikzelf zal handbal geven samen met Jonathas (Braziliaanse stagiair). Philip zal gevechtsport geven samen met Guelão.

Zie hieronder een overzicht van onze planning voor de maand mei + nog een deel van april.

• 23 t.e.m. 25 april: planejamento pedagógica. Tijdens deze 3 dagen zullen we te horen krijgen wat er exact van ons verwacht wordt tijdens het nieuw project, hoe we dit moeten aanpakken enz.. Verder krijgen we ook nog interessante bijscholingen over verscheidene onderwerpen zoals drugs, omgaan met probleemkinderen enz...
  • 26 april t.e.m. 2 mei: hier zullen zowel Philip als ik vrij nemen. Philip zal hier de tijd nemen om Brazilië wat te ontdekken samen met zijn bezoek uit België. Ikzelf zal in deze week de tijd nemen om een ander surfproject te gaan bezoeken en om mijn eindwerk verder af te werken.
  • 3 mei: zullen we in de voormiddag ons visum gaan verlengen en namiddag is er een soort van feestje in ZiZi.
  • 4 en 7 mei: hebben we nog 2 dagen vrij.
  • 8 t.e.m. 31 mei: handbal geven aan 13 tot 21 jarige in ZiZi + Engels geven in surfschool.
  • 19 mei !!!: Afsluiting ‘community project': surfwedstrijd + party voor de kids van de surfschool.

Ziezo, tot zover wat betreft onze planning voor de maand mei. Hieronder volgt nog een overzicht van ons nieuw weekschema.

Weekschema

Hele dag vrij

Engels geven in surfschool

Lesvoorbereidingen maken in ZiZi

Engels geven in surfschool

Engels of basket geven in surfschool

Namiddag

Handbal geven in ZiZi (samen met Jonathas)

‘vrij'

Handbal geven in ZiZi (samen met Jonathas)

Handbal geven in ZiZi (alleen)

Ziezo, hopelijk is het jullie zo duidelijk wat ons de komende maand nog te wachten staat.

Weetjes

• Mijn douche werkt terug & beter als nooit tevoren.
  • Er is nog een nieuwe aankoop gedaan met het sponsorgeld nl. materiaal om de surfboarden te repareren en ook een voorraad ‘wax' voor op de surfboarden te smeren (zie foto). De surfleraars en ook de kidszijn jullie er heel dankbaar voor!

Até o proximo!

Edse

Amaai wat een mooi uitgewerkt schema voor de komende maand. Jij gaat zeker weten wat te doen. Lesvoorbereidingen zullen er zeker niet aan mankeren als ik dat zo zie. Geniet tussendoor ook maar van je vrije dagen.
Ben blij dat je weer zonder emmer onder de douche kan! :)

Super dat jullie met het sponsorgeld weer kinderen en jongeren gelukkig kunnen maken!

Hier is het ondertussen een héél klein beetje beter weer, maar nog lang gene vet! We hebben de winterbotten maar weer vooraan in de kast gezet.
Moet zeggen dat je ik het geweldig vind te zien dat jij daar op je slippers loopt onder zo'n heerlijke zon.
Stuur er maar wat op! :)

Liefs en tot snel!
Ikke x