antheinzuidamerika.reismee.nl

Canoa Quebrada, Morro Branco & Praia das Fontes!

Aloha!

Zondag zijn Philip & ik samen met Kelviane, haar zoontje ‘Ian Lucas' en haar man drie stranden gaan bezoeken nl. Canoa Quebrada, Morro Branco & Praia das Fontes. We begonnen onze tour in Morro Branco. Dit is bekend om zijn veelkleurige zandduinen, waarvan het zand gebruikt worden om souvenirs te maken: artiesten maken met behulp van dit zand flesjes, glazen en potjes met prachtige precisie afbeeldingen. Heel kunstig! Vervolgens gingen we met een zandbuggy richting Praia das Fontes. Praia das Fontes (het strand van de fonteinen) dankt zijn naam aan de kristalheldere waterbronnen die uit het zand komen en zo een heerlijke douche creëren. De buggytour was super!

Laughing
Met de wind in het gezicht scheuren over parelwitte zandduinen met prachtige uitzichten en daarbij nog een heerlijk zonnetje! Jaja, genieten was dat weer!
Cool
Tijdens de buggytour hielden we ook nog even halt aan een plaatselijk meer, waar we konden genieten van een verfrissende plons! Na de buggytour namen we de auto richting Canoa Quebrada. Daar aangekomen genoten we nog van een tripje op het water met één van de lokale bootjes, de jangada's. Af en toe konden we in de verte een schildpad zien! (voor meer inleefplezier: check de foto's!)

Weetjes

  • De datum van terugkomst staat vast! 5 juni om 15u40 zal ik mij terug met beide voeten op Belgische bodem begeven.
  • Om de een of andere reden gaat alles hier kapot: een tijdje terug mijn wc, even later de douche, een paar dagen geleden mijn lievelingsslippers en dit weekend de sluiting van mijn bikini..

Ziezo, tot zover deze update! Nu volgt er weer een weekje lesgeven in ZiZi & de surfschool + verder gaan met mijn onderzoeken voor mijn eindwerk!

Quote of the day: ‘One life. Live it!'

Até logo!

Wink

Reacties

Reacties

Trotse zus Merle

Oeioeioei..Anthe zonder haar lievelingsslippers..dat komt niet goed! Ga maar vlug op zoek naar nieuwe dan! :)

Anthe

Ik had gelukkig 2 paar slippers bij van belgie..het nieuwe paar is ondertussen al goed ingelopen, maar de kapotte lievelingsslippers gaan zeker terug mee richting belgie voor een 2de opknapbeurt ;D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!