antheinzuidamerika.reismee.nl

Einde van Community Project nadert

Olaaaaa amigos,

De voorbije week hebben we veel tijd doorgebracht in de surfschool. Het zijn lange, vermoeiende dagen geweest, maar het eindresultaat komt nu stilaan in zicht. De kapotte muren zijn overal dichtgemetseld, het dak is hersteld, zowel de onder- als bovenverdieping is volledig geverfd en grondig gepoetst + opgeruimd, het licht werkt nu overal, de stopcontacten en lichtschakelaars zijn overal vernieuwd, een deel van de vloer is hersteld, de buitengevel is in het nieuw gezet en de tekeningen zoals het eiland, de haaien, dolfijnen,... zijn nog in werking (de komende dagen zullen we de deur ook nog vervangen). Zie foto's! Er is dus een heleboel werk verricht met het ingezamelde geld voor ons community project, waarvoor nogmaals veel dank aan alle gulle sponsors!! De officiële opening met surfwedstrijd en feestje zal later volgen, aangezien het op dit moment nog niet mogelijk is. Vanaf maandag zullen de lessen weer van start gaan. Ikzelf zal vanaf maandag een weekje verlof nemen om samen met Mouloud (die heel hard heeft meegeholpen aan ons community project) Brazilië nog wat te verkennen. En jaja, hou jullie maar vast want wij hebben onze tickets geboekt voor RIO DE JANEIRO...inderdaad WOW!!

Laughing
Ben superbenieuwd!! We gaan van 26/03 t.e.m. 30/03, de dagen erna gaan we nog terug naar de surfschool en waarschijnlijk ook nog samen naar Beach Park (een groot waterpretpark waar ik in 2007 al eens eerder ben geweest). Kijk er enorm naar uit!! De komende week zal ik dus waarschijnlijk niet te tijd vinden om een verhaal te posten, aangezien ik zoveel mogelijk ga GENIETEN, GENIETEN...en nog meer GENIETEN
Cool
. De verhalen volgen uiteraard nadien!

Ziezo, dat was het weer voor deze keer! Dit weekend nog naar de surfschool en wat uitrusten van de vermoeiende dagen zodat we volledig klaar zijn voor RIO!

Tongue out

Quote of the day: ‘You do your best work if you do a job that makes you happy.'

Weetjes

  • Een paar dagen geleden zijn er in ZiZi enkele dingen vernield door vandalen. Al bij al valt de schade nog goed mee...
  • Ondertussen heb ik een nieuwe verslaving..nl. ‘milho' (= maïskolven) eten met mijn Mouloudje..
  • Nieuwe aanwinst..we hebben ons een waaier aangeschaft..bevorderlijk voor onze nachtrust en blaast de muggen weg! Ps: mijn benen zien er al een stuk ‘muggenbetenlozer' uit.
  • Wilkison heeft nogal een aparte manier voor het maken van (stabiele?) stellingen...creatief en innovatief zijn ze hier zeker! (zie foto's)
  • Wat de buitengevel van de surfschool betreft: ik heb gestreden voor een fris felblauw kleurtje, maar helaas is het toch bij wit gebleven. Hopelijk komt er in de toekomst nog een leuke kleurrijke tekening op te staan...ik zal het nog eens voorstellen.
  • In Ziziwas er van maandag t.e.m. woensdag geen les omwille van feestdagen..dit kwam dus goed uit voor ons, aangezien we de hele dagen (zowel voormiddag als namiddag)druk bezig waren in de surfschool voor ons community project.

Keep living the good life!

Wink

Ps: Via mijn foto's zijn de verrichte herstellingen enz.. goed zichtbaar! Foto's van de tekeningen die nog geschilderd moeten worden zoals haaien, dolfijnen, enz...volgen later nog!

Reacties

Reacties

Trotse zus Merle

Anthe..het resultaat is echt heeeeeel mooi! Wat een verschil! Als ik die tekeningen zie krijg ik toch de kriebels om mee te komen helpen!! Het geld is goed besteed en dankzij al die werkkracht is er op een zeer korte tijd zeer veel gerealiseerd..ze hebben duidelijk het Belgische werktempo aangenomen..daar zullen jullie wel voor iets tussen zitten! :) Dus een weekje ontspanning zal jullie deugd doen, jullie hebben dat meer dan verdiend! En RIO DE JANEIRO..amaaaai..ik ben jaloers!! Dat gaat echt waanzinnig cool zijn! Geniet er maar van en kijk je ogen maar goed uit! En milho..sinds wanneer lust je dat? :D Met de Quote of the day: ‘You do your best work if you do a job that makes you happy.' ben ik het alvast helemaal eens en hoe meer ik zie en lees over je project, hoe meer ik besef dat je daar echt wel gelukkig bent met het werk dat je kan verrichten dankzij het sponsorgeld..een unieke ervaring die je je hele leven zal blijven koesteren! ;) Ik ben heel fier op u zusje!!
Groetjes vanuit (eindelijk een zonnig) Hasselt! X

t. mimi

Amai zeg, jullie verdienen een superpluim en zeker wat rust! Jullie hebben nogal wat werk vericht zeg! Het resultaat is dan ook echt prachtig en zo fris! Hier zit een gedreven werfleidster zeker voor veel tussen:-) en ook geweldig hoe veilig acrobatisch er te werk wordt gegaan!
Genieten jullie nu maar met volle teugen en effe aan niks denken daar in Rio en zo. Dikke zonnige kusjes vanuit Bocholt voor jullie allebei:-) :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!