antheinzuidamerika.reismee.nl

Surprise vs shit happens!

Oi gente,

Hier ben ik weer, dit keer met supersuperleuk nieuws en minder leuk nieuws! We beginnen uiteraard met het leuke nieuws (ps: de meeste onder jullie weten waarschijnlijk al wat dit leuke nieuws zal zijn). Jep inderdaad, mijn allerliefste mouloudje is helemaal van de andere kant van de wereld overgevlogen om mij te zien!!

Hoe het ging: Dinsdagavond zat ik zoals gewoonlijk lekker te chillen in mijn hangmatje. Ik had tegen de avond met mouloud afgesproken op skype, maar hij was niet online. Even later werd er plots op mijn deurtje geklopt. Ik vroeg wie het was, maar er kwam geen reactie. Dus vroeg ik het een 2de maal, maar weer geen reactie. Toen zei ik: 'Philip ben jij het? Ik doe de deur pas open als je zegt wie je bent (ps: zo voorzichtig als ik ben hè mama

Wink
).' Daarna hoorde ik Philip iets mompelen dus deed ik de deur open. En AMAAI, zo hard ben ik nog nooit verschoten (positief uiteraard). Daar stond hij dan, mijn mouloudje! Kon mijn ogen even niet geloven en was compleet in de war! EEN TOTALE VERRASSING! Dat hebben jullie allemaal goed geheim gehouden seg!! Na het bekomen van de positieve shock, zijn we samen nog iets gaan eten op Praia do Iracema. Jaja, WAT EEN DAG !!
Laughing

Woensdag zijn Philip, Mouloud & ik dan samen naar ZiZi geweest waar we weer les hebben gegeven. Omwille van omstandigheden zijn we woensdagnamiddag nog niet met de reparaties kunnen starten. Tegen de avond zijn we dan nog samen met de 2 Duitse meisjes en Philip gaan eten op ‘mercado dos peixes'.

Ziezo, tot zover het leuke nieuws! Nu volgt wat miserie...

Woensdagnacht werd ik plots wakker helemaal nat van het zweet & hevige buikkrampen...heb die nacht veel tijd op het toilet doorgebracht. Verdere details zal ik jullie maar besparen

Tongue out
. Het was dus een lange nacht en ook vandaag (15/03) heb ik niet veel anders gedaan dan toiletbezoekjes. Gelukkig heb ik een grote apotheek bij de hand (waarvoor dank mama) en mijn liefste Moulie die mij lekker in de watten legt, dus hopelijk ben ik er snel terug bovenop. Ik ben vandaag dus ook niet naar de surfschool kunnen gaan
Frown
. Hopelijk ben ik vanaf morgen terug onafhankelijk van de toilet en kan ik terug naar buiten, zodat ik kan starten met mijn ‘community project'.

Voilà, dat was het weer! Ik hou jullie op de hoogte van de verdere vorderingen.

Quote of the day: Shit happens!

Laughing

Tot de volgende!

Wink

Reacties

Reacties

Edse

Wat een verhaal Anthe! Super hé die Moullie van jou! Dat is er ene om te houden hoor! :) Schrijf u dat daar ook maar ergens op.
Verder komt hier een spontane wc-geur naar boven bij het lezen van je verhaal :) Hoop dat het snel beter gaat met je en dat je ook weer snel kan gaan lesgeven! Ik vond het alleszins weer een schitterend verhaal! Superleuk!

Geniet er nog van en tot snel!

Liefs,
Edse x

Trotse zus Merle

Oeioeioei Anthe..shit nog wel! Maar goed dat Mouloud dan daar is..de reddende engel he! ;)
Hopelijk minderen de toiletbezoeken en voel je je snel beter!
Drink maar genoeg water..best aquarius als je dat ergens vindt! Maar je bent daar in goede handen dus mama zal wel wat gerust gesteld zijn!
X

t. mimi

Hehe wat een belevenissen daar! En wat een superboy is jou Mouloud he! 'T is gelijk Edse zegt: hou hem maar goed in ere, maar daar twijfel ik niet aan. :-) och arme hoe zegge ze da in 't portugees: racekak? Hopelijk ben je vlug beter. Zeg ,en nu heb je nog extra hulp voor je project met Mouloud in de buurt, da's toch heerlijk he! Samen werken aan zo iets moois, dat kan de band alleen maar versterken. Verzorg je goed en doe de groetjes aan je schat. Fijn weekend ginder. Xxx

giske

je zou al van minder het in je buik krijgen als je zo een verrassing krijgt hè. wauw ! tis al een wonder dat het je niet " ter ore " gekomen is da mouloud zou opkomen want hij kon er zelf nauwelijks over zwijgen. ja hij heeft er wat voor over om jou te zien. hopelijk snel beterschap en dan samen genieten en hem de mooie streek leren kennen. en tssn door nog samen aan het project werken. liefde doet gekke dingen met ne mens hè. X

mama

Blijkbaar was nu niet alleen 'Henkie' de kakkerlak bij jou op bezoek maar nu ook 'Ankie' de kakkerdekak. Maar goed dat nu net Moulie bij je was om je bij te staan in je WC-racesprintjes. Je ziet het hé sporten is voor alles goed een snel sprintje naar het WC kan van zeer groot belang zijn.
Hopelijk ben je met de nodige apotheekmedicijnen vlug weer hersteld zodat je er weer volop tegenaan kan gaan want het zal wel kriebelen om te kunnen beginnen aan jullie project.

moniek

Maar Anthe toch ,wat geweldig voor je om dit fijne bezoek te ontvangen!!!
En wat ben je daar alles zo schitterend aan het organiseren!Je bent echt een krak hoor, ik bewonder je ondernemingszin! Héél veel succes en hopelijk voelt ge u nu terug beter ?! Geniet er maar heel goed van!X

Anthe

Eens lekker kakken kan deugd doen , maar niet om de haverklap ! Een goede verzorger kwam juist van pas .
Nog veel succes maar zonder chit. Gertha & jan

Gertha & Jan

Sorry even de naam aanpassen , hoort bij vorige mail.
Shit.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!