antheinzuidamerika.reismee.nl

Nieuw weekschema!

Bom dia gente,

Zie hieronder ons (voorlopig) nieuw weekschema. In april zal dit waarschijnlijk weer opnieuw aangepast worden.

Weekschema

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Voormiddag

Engels geven in ZiZi

Engels geven in surfschool zowel voormiddag als namiddag.

+ s'avonds les Portugees.

Circus geven in ZiZi

Engels geven in surfschool zowel voormiddag als namiddag.

(Philip gaat namiddag MMA les geven in ZiZi)

Sportlessen geven in ZiZi

Namiddag

‘Vrij'

‘Vrij'

‘Vrij' (+ waarschijnlijk les Portugees)

Opmerking: Het nieuwe weekschema stemt zoals jullie kunnen zien dus ongeveer overeen met het vorige weekschema. Het staat nu alleen nog wat voller. Op maandag, woensdag- en vrijdagnamiddag zijn we ‘vrij'. Op één van deze namiddagen zullen we ook nog eenles Portugeesvolgen (welke namiddag dat zal zijn staat niet vast, kan afwisselen).

Ps: Ik hoop ook binnenkort te kunnen starten met mijn onderzoeken voor mijn eindwerk (meer uitleg hierover volgt later), maar voorlopig is het moeilijk om hier de tijd voor te vinden.

Weetjes

  • Mijn plafond op mijn kamer lekt serieus op 2 plaatsen wanneer er een hevige regenbui plaatsvindt. Nog een geluk dat het gedeelte boven mijn bed niet lekt. Voorlopig enkel in de hoek van mijn kamer en ook een groot deel in het midden van mijn kamer (dat is wel minder). Dus hopelijk blijven de hevige regenbuien een beetje beperkt, maar aangezien we in het regenseizoen zitten vrees ik er wat voor.
    Tongue out
  • Op mijn badkamertje krijg ik de laatste tijd veel bezoek van een kakkerlak& een kleine gekko. Buiten deze lieve beestjes zijn er natuurlijk ook nog die joekels van een rode mieren en de muggen die mij zo graag hebben.

Ziezo, dat was het weer voor deze update!

Até o proximo!

Wink

Reacties

Reacties

t. mimi

Eeeh! Wat een roommates heb jij ! En blijven die huisdiertjes nog lang logeren? Dan kies toch maar voor de 35 bocholter mugskes!:-) :-)
Jullie krijgen nog veel gerealiseerd met jullie sponsergeld vind ik. Hoeveel bedraagt een loon voor een sportleraar bij arca? Ligt da veel lager dan hier? Toch super dat jullie daar verbeteringen kunnen aanbrengen en ook nog leuke en creatieve werken! Ben benieuwd naar de resultaten!
Hoeveel euro is 10 reais(wat jullie voor da'lekkel en veel'-eten betaald hebben)
Wordt daar ook pasen gevierd(bvb met chocolade eieren :-) of moet je die missen?)
Ik wens je een Fijn weekend en weinig regen:-) . Dikke knufs

Anthe

Hoi, ik weet nietmeer exact hoeveel het loon van een sportleraar bij ARCA bedraagt, zal het nog eens opnieuw vragen en dan laat ik het weten. 10 reais is ongeveer 5 euro. Dus best goedkoop voor al dat lekker eten.. "wammer & veel è" ;D Pasen wordt hier bij mijn weten niet gevierd.

Groetjes aan iedereen!!

Trotse zus Merle

Bahbahbah Anthe...ik zou gewoon constant schreeuwen als ik gezelschap zou krijgen van een gekko, kakkerlakken en rode mieren! Back to basics! :)
Ik verschiet er wel van wat je daar allemaal met het sponsorgeld kan verwezelijken! Ik zou zoals mama ook al zei, gaan voor felle vrolijke kleuren als je de surfschool mag verven! Ik wou dat ik mee kon helpen..of papa, want hij is ondertussen een professional op het vlak van verven he! ;)
Maar van die pizza met chocolade of banaan..daar ben ik toch nog niet helemaal van overtuigd! We zullen het eens uittesten als je terug bent! ;)
Succes daar zusje! Tot het volgende verhaal!
X

Anthe

Hahaha..kan het mij zo al voorstellen, uw favorietjes (nl. de spinnen) zijn hier ook genoeg te vinden trouwens.. ;p we kunnen idd veel doen met het sponsorgeld, is hier heel welkom, kunnen we de boel hier een grondige opknapbeurt geven enz... Ps: die pizza met chocolade is echt goeeeeeeeeed! Sowieso dat je dat lekker gaat vinden (uiteraard is dat pizza zonder kaas è, want Mouloud dacht dat er ook nog kaas op lag..hahaha)
Thanks & idd tot de volgende update! ;D
Heb een leuk weekend gehad & morgen weer vroeg richting ZiZi vertrekken om Engels te geven aan de kids, dus nu mijn bedje maar eens opzoeken ;) xx

Ps: T. Mimi..pasen wordt hier blijkbaar wel gevierd.. ;)

t. mimi

Amai zoveel indrukken die je daar op die tijd al hebt opgedaan! Maar jullie hebben dan ook een drukke agenda! Lesgeven, les volgen, besprekingen voor jullie project en in 't weekend de cultuur in al zijn facetten(arm en rijk) verkennen.De komende week zal ook zwaar worden, maar wel super dat jullie er nu al aan beginnen:-) .nogmaals bedankt voor al je mooie en vele verhalen, zo leren wij fortaleza en omgeving (eerder een stipje op de wereldkaart) ook een beetje beter kennen. Heel veel plezier met jullie werken en wees voorzichtig he.ik had je wel eens willen zien op die taxi:-) . Geniet verder en tot mails!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!