antheinzuidamerika.reismee.nl

Nike Better World !!

Hoi,

Vandaag heb ik goed nieuws ontvangen van het thuisfront!!
Vermits ik zelf niet aanwezig kon zijn heb ik mij laten vertegenwoordigen (dank u papa & Mouloud) tijdens de uitnodiging van Nike Laakdal (Belgium) voor de 'Nike Better World Sessie'. Als hoofdsponsor van ARCA heeft Nike ons daar de sponsorcheque overhandigd. Super gewoon!!! Niet enkel het feit van het prachtig budget wat ons werd aangereikt, maar ook de spirit, gedrevenheid en het enthousiasme waarmee deze sponsoring tot stand is kunnen komen is geweldig. Het personeel van Nike Laakdal heeft met allerhande initiatieven (kerstmarkt, sponsorloop, ...) ervoor gezorgd dat ARCA over deze extra middelen kan beschikken. Onze oprechte en welgemeende dank hiervoor! Ik hoop dan ook dat ik via mijn blog deze 'Nike-mensen' kan bereiken om op termijn te laten zien waar hun inspanningen van deze sponsoring naar toe gaan. Voor de surfschool heb ik met de coördinatoren samen met Philip alvast overlegd om op korte termijn een aantal voorstellen en ideeën verder uit te werken. Er zal nu ook ruimte zijn om het 'Community project' uit te werken. THANKS NIKE !!! We zullen fier zijn om deze sponsoring aan Milza te overhandigen!

Samen met onze andere sponsors (ook jullie van harte bedankt) zijn Philip en ikzelf gelukkig om via sport ons steentje bij te dragen aan ARCA, zoals Nike het zo mooi zegt.... To a Better World.

http://www.nikebetterworld.com/

Ps: klik voor dit filmpje ook onder rubriek video...

Reacties

Reacties

Heidi-nike

Anthe, met plezier gedaan en veel succes ermee !

Moeke en Petie

Hoi Anthe,
We denken heel veel aan je. Leven met alles wat je doet en genieten van je verhalen die ook in het kapsalon door iedereen gretig gelezen worden. Blijf goed gezond en geniet van alles wat je daar kan beleven.
Dikke knufs van Moeke en Petie

Anthe

Hey Moeke & Petie, leuk dat jullie mij zo goed volgen..genieten doen we hier met volle teugen! ;) Groetjes vanuit het warme, (momenteel) regenachtige Fortaleza! ;D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!