antheinzuidamerika.reismee.nl

Tudo tranquilo aqui no Brasil..

Oi gente,

De voorbije dagen ben ik vooral bezig geweest met het in orde brengen van mijn braziliaans GSM-nummer. Woensdag ben ik in de namiddag samen met Philip mijn CPF-nummer gaan aanvragen, een lange rit & héél lang wachten voordat ik aan de beurt was, maar soit we zijn dan ook in Brazilië en hier gaat alles nu eenmaal op zijn dooie gemak! Na lang wachten en veel geduld heb ik daneindelijk mijn CPF-nummer (dit nummer moet je hebben als je hier een GSM of iets dergelijk wilt kopen). Donderdagvoormiddag ben ik dan ook meteen een gsm gaan kopen (de meest goedkope uiteraard) met daarbij een OI chip. Het activeren van deze OI chip is ook nog een heel gedoe geweest, maar ook dat is gelukkig in orde nu. Voor zijdie het nodig hebben: mijn Braziliaans GSM-nummer is (85) 87067941. Buiten dit zijn we de voorbije dagen natuurlijk ook nog naar ZiZi geweest. Vandaag hebben de kinderen van groep 13 - 21 jaar een les capoeira gehad. Deze les vond ik persoonlijk niet zo goed. Er werd weinig verbeterd en feedback gegeven en ook het rendement was laag, maar er was wel een goede sfeer en dat is natuurlijk wel positief en ook heel belangrijk. Als je de kwaliteit van de lessen capoeira in ZiZi vergelijkt met de lessen capoeira in de surfschool, zijn de lessen in de surfschool wel van een veel beter niveau. Ziezo, dat was het voor deze update!

Até o proximo!

Wink

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!