antheinzuidamerika.reismee.nl

Helaas pindakaas!

Hier ben ik dan alweer met een nieuw verhaaltje, dit keer iets minder leuk!

Sealed

Vandaag zou ik normaal gezien samen met Philip lesgeven in ZiZi, maar jammer genoeg heb ik mij gisteren verbrand tijdens het surfen. Ondanks het feit dat ik mij goed had ingesmeerd alvorens we gingen surfen heeft de zon mij toch een rood kleurtje bezorgd op mijn gezicht. Daarom heb ik dan toch maar besloten (tegen mijn wil in!!!), maar uit veiligheid voor de komende dagen om vandaag niet mee naar ZiZi te gaan en binnen te blijven tot de zon weg is (s'Avonds tegen 18u). Philip is wel naar ZiZi gegaan om zijn eerste les te geven aan de kids. Vanavond ga ik maar eens naar de apotheek om te kijken of ze daar een goed middeltje hebben tegen zonnebrand en dan koop ik mij ook ineens een zonnecrème met factor 50. Hopelijk wordt het snel beter zodat ik niet nog een dag moet binnen blijven, want geloof mij binnen zitten in zo'n prachtig land als Brazilië maakt mij niet al te blij!

Surprised
In tussentijd zal ik mijn tijd dan maar nuttig spenderen aan het verder werken aan mijn eindwerk en misschien ook eens de was doen.

Gegroet,

Roodkopke!

Wink

Reacties

Reacties

Lise

Hai Anthe, dat is iets minder leuk om te horen! geniet er nog van, ik geniet elke dag van uw verhalen en foto's !!!!

Anthe

Merci Lise, genieten doen we hier optimaal! ;) Leuk dat je mijn verhalen volgt ;)

Tom

Haha Anthe waarom verbaasd mij dat nu nix!:p
ge hebt hopelijk toch een foto gemaakt van uw rood kopke e?;)
Elke keer dat ik een verhaal van u lees maakt ge mij jaloers!Ben wel blij da ge er zo kunt genieten en een bijdrage kunt leveren daar:)
keep up te good work!!!

Anthe

haha nee Tom heb er geen foto van.. :p Merci, we doen ons best! ;) Veel succes met de voorbereidingen van jullie evenement, hopelijk verloopt alles goed, maar daar twijfel ik niet echt aan ;) Groetjes aan de klasgenootjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!