antheinzuidamerika.reismee.nl

Tiktaktiktaktiktaktiktak..

Olá Bélgicaaaa

Laughing
,

Ja inderdaad mensen, de tijd begint hier stevig op te korten. Nog slechts 2 weken in 'mijn Brazilië'

Tongue out
en dan zit mijn schitterende avontuur erop! Als ik de afgelopen maanden laat afspelen in mijn hoofd, krijg ik een grote glimlach op mijn gezicht en kippenvel over mijn armen. De dagen zijn vaak te kort om goed stil te staan bij alles wat ik mee maak en me te bedenken hoe gelukkig ik ben. Wat de komende 2 weken betreft ga ik nog vollebak genieten van mijn tijd hier en daarna weer genieten met familie en vrienden in ons belgenlandje, want ik kijk er natuurlijk enorm naar uit om iedereen weer terug te zien!

Dus mensen, tot over 2 weken. Al wil ik er - als ik eerlijk ben - nog even niet aan denken. Vat het niet te persoonlijk op...

Wink

Nog enkele weetjes

  • De Duitse meisjes, Ief & Christin, hebben ondertussen het huis verlaten, maar gelukkig zullen we elkaar hoogstwaarschijnlijk begin augustus weerzien in Berlijn
    Laughing
    .
  • Oohjaaa en ik heb eindelijk terug internet, dus bye bye, zwaai zwaai internetcafe's
    Tongue out
    .

Quote of the day: Happy as a hippo!

Cool

Tchau!

Reacties

Reacties

Edse

Heerlijk, korte blog! Ik moet spontaan lachen als ik het lees! Super!
Geniet nog maar met volle teugen van de laatste 14 dagen! Wij zijn alvast blij je weer te zien, want dat doet toch raar als we in de familie zijn zo zonder jou erbij!

Hier begint het trouwens supermooi weer te worden, je kan de winterkleren best daar laten! :)
We hebben vandaag de volle 27° gehad! Zalig, maar toch wel warm!

Ben blij dat het allemaal goed gaat en dat er niet meer teveel KAPOET is :)

Liefs en tot snel!
x

Girben

Ik hou het kort:
Ik was, ik ben en ik blijf jaloers!!!!! Geniet nog van u laatste twee weken!!!
(de reactie van de foto hoorde dus hier :D)

papa

Tof te vernemen Anthe dat je eerst toch langs thuis komt vooraleer je naar Berlijn gaat weer ! :):):)
Geniet nog van de tiktaktiktaktiktak-dagen, uren en minuten dat je nog in Brazilië bent.
Prachtige natuurbeelden - een héél afwisselend landschap is dat daar - mooi.
Goed dat we nu een ervaren gids in huis hebben - je weet maar nooit hé .....

giske

eindelijk kan ik weer iets van je lezen. en dat enthousiasme nog steeds ! das super zowel voor jou als voor de kinderen waar je het voor doet. geniet dus nog volle bak ginder, en degenen die belangrijk voor je zijn begrijpen je wat het voor jou zal betekenen om terug te komen. dus geniet, geniet geniet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!