antheinzuidamerika.reismee.nl

Awesome HIKING TOUR !!

Olaaaa amigos

Laughing

Vandaag 20/05 ben ik een hiking tour gaan doen in de bergen (Mirante da pedra, São Francisco en Cachoeira Paraíso) samen met Ief, Rafael & Breno. Het was SUPER!!! We vertrokken om 6u in de ochtend met de bus richting de bergen en rond 8u begonnen we aan onze trektocht. Het begon al meteen met een stevige bergop en het was nogal 'hotjes' daarboven, maar het was heerlijk! Onderweg kwamen we allerlei soorten fruit en vruchten tegen, waarvan we dan lekker konden smullen. Er waren bananenbomen in overvloed, verder waren er nog appelsienenbomen, mangobomen, bomen met stervruchten (heel lekker trouwens zo vers uit de boom geplukt) en nog veel meer soorten vruchten en fruit van Brazilië, waarvan ik de namen in het Portugees vergeten ben. Daarnaast waren er ook nog een heleboel prachtige, kleurrijke bloemen en mooie uitzichten. In de helft van de trektocht hielden we halt bij een heerlijke, koele waterval! Z-A-L-I-G !!!!

Nadat we meerdere malen hebben genoten van een verfrissende plons in de waterval gingen we verder met de trektocht. We hadden een leuke groep en er hing een toffe sfeer. Genieten, genieten en nog meer genieten was dat!!
Laughing
Ik heb vele, leuke foto's en ik zou ze graag willen uploaden zodat jullie kunnen meegenieten, maar helaas heb ik nog steeds geen internetverbinding. Ik hoop dat ik morgen wel internetverbinding zal hebben, indien niet vrees ik er wat voor dat ik dit nog zal gaan hebben in de tijd dat ik nog hier ben. Dus duimen maar!
Tongue out

Zaterdag ben ik nog naar een skateboard competitie geweest in Barra do Ceara, ook weer heel leuk! Ik heb dus weer lekker kunnen genieten van een leuk weekend en morgennamiddag ga ik terug naar Barra do Ceara, waar Luiz sport- en surfles zal geven aan de kids van het project 'Ponte de Encontro'. Kijk er al naar uit!

Laughing

Ziezo, tot zover wat betreft mijn leuk weekend!

Quote of the day: “Dream what you want to dream; go where you want to go; be what you want to be, because you have only one life and one chance to do all the things you want to do.”